top of page
Primària 1r Cicle

.- Afavorir el respecte i l'estima  vers al llop mitjançant la vivència i l'experimentació que es produeix en interaccionar amb un exemplar de llop ibèric.

.- Oferir coneixements  generals sobre la vida del llop.

Objectius

 Continguts 

Conceptes

 

La por al llop : No hem de tenir por al llop.  

El naixement i vida dels llops : La llobera, el nostre refugi. Deixem de ser cecs i sords. Tenim pèl i ens alimentem de llet. Abandonem la llobera quan no hi cabem. Hem canviat la llet per la carn. Ens fem grans i deixem de ser llobatons per ser llops adults. Abandonem la família a la recerca d' altres llops per fer una nova llopada. Els perills que tenim i la nostra por als humans.

Alguns senyals que deixen els llops: La petjada. El pèl d'hivern i el pèl d'estiu.

Com parlen els llops?: El grunyit, l'udol, el lladruc i el gemec. Per què udolen els llops? El llenguatge del cos.

Com és un llop de veritat?: 

El seu moviment, la seva forma...

Quants tipus de llops hi ha arreu del món i per què són diferents?: Els diferents tipus de llop. Els llops que viuen en llocs on fa fred són diferents dels que viuen en llocs de calor.

 

 Criteris davaluació  

.- Perdre la por al llop

.- Tenir empatia cap a l'espècie

.- Expressar emocions a l'interactuar amb un exemplar de llop.

.- Conèixer aspectes generals dels llops.

.- Conèixer els conflictes dels humans amb els llops.

 

Procediments

 

.- Iniciem l'activitat tot muntant un trencaclosques d'un llop. Avui parlarem de llops!!!

.-  Coneixem el cos del llop a través del seu esquelet.

.- Expliquem la vida dels llops a través d'un conte gegant "En Lupus".

.-  Busquem, trobem i identifiquem la petjada i el pèl del llop.

.-  Reproduïm diferents sons produïts pels llops. 

.- Aprenem a comunicar-nos com els llops perquè la Lupus aparegui entre nosaltres vinguda del bosc després d'haver udolat. 

.- Observem a la Lupus, identifiquem i interpretem tot experimentant sensacions.

.- Identifiquem quants tipus de llops existeixen mitjançant una projecció d'imatges. 

.- Analitzem i descrivim les causes que van fer desaparèixer els llops a Catalunya a través d'una exposició d'estris com trampes...

  

 

.- Afavorir el respecte vers al llop mitjançant  la vivència i l’experimentació que es produeix en interaccionar amb un ejemplar de llop.

.- Oferir coneixements generals sobre la vida del llop.

 Objectius 

 Continguts 

Conceptes

 

La por al llop : No hem de tenir por al llop.  

El naixement i vida dels llops : La llobera, el nostre refugi. Deixem de ser cecs i sords. Tenim pèl i ens alimentem de llet. Abandonem la llobera quan no hi cabem. Hem canviat la llet per la carn. Ens fem grans i deixem de ser llobatons per ser llops adults. Abandonem la família a la recerca d' altres llops per fer una nova llopada. Els perills que tenim i la nostra por als humans.

Alguns senyals que deixen els llops: La petjada. El pèl d'hivern i el pèl d'estiu.

Com parlen els llops?: El grunyit, l'udol, el lladruc i el gemec. Per què udolen els llops? El llenguatge del cos.

Com és un llop de veritat?: 

El seu moviment, la seva forma...

Quants tipus de llops hi ha arreu del món i per què són diferents?: Els diferents tipus de llop. Els llops que viuen en llocs on fa fred són diferents dels que viuen en llocs de calor.

 

 Criteris davaluació  

.- Perdre la por al llop

.- Tenir empatia cap a l'espècie

.- Expressar emocions a l'interactuar amb un exemplar de llop.

.- Conèixer aspectes generals dels llops.

.- Conèixer els conflictes dels humans amb els llops.

 

Procediments

 

.- Iniciem l'activitat tot muntant un trencaclosques d'un llop. Avui parlarem de llops!!!

.-  Coneixem el cos del llop a través del seu esquelet.

.- Expliquem la vida dels llops a través d'un conte gegant "En Lupus".

.-  Busquem, trobem i identifiquem la petjada i el pèl del llop.

.-  Reproduïm diferents sons produïts pels llops. 

.- Aprenem a comunicar-nos com els llops perquè la Lupus aparegui entre nosaltres vinguda del bosc després d'haver udolat. 

.- Observem a la Lupus, identifiquem i interpretem tot experimentant sensacions.

.- Identifiquem quants tipus de llops existeixen mitjançant una projecció d'imatges. 

.- Analitzem i descrivim les causes que van fer desaparèixer els llops a Catalunya a través d'una exposició d'estris com trampes...

  

 

.- Afavorir el respecte vers al llop mitjançant  la vivència i l’experimentació que es produeix en interaccionar amb un ejemplar de llop.

.- Oferir coneixements generals sobre la vida del llop.

 Objectius 

Blanca.jpg
Expedició 2019 Castellvi2.jpg

Descobreix

                       Segueix-nos a les xarxes socials

  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

©  GRUP SIGNATUS 2024. Tots els drets reservats. Política de privacitat.                                                                                                                                                              

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

images.png

Treballem per divulgar, fent de la seducció ambiental un canal per sensibilitzar

bottom of page